Twój koszyk

FAQ – Najczęstsze pytania

Zapoznaj się z listą najczęściej zadawanych odpowiedzi. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na intrygujące Ciebie pytanie, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI 🙂

Wystawiamy. Faktury Pro Forma również 🙂

Wysyłamy ekspresowo!  Przy natychmiastowej płatności lub przesyłce pobraniowej zamówienia złożone do godziny 12:00 są wysyłane tego samego dnia (w dni robocze).

Oczywiście! Zgodnie z  Ustawą o prawach konsumenta, można zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Jeżeli chcesz zwrócić produkt/produkty z Twojego zamówienia, odeślij go do nas na adres:

Fabryka Sznurka, ul. Kardynała Wyszyńskiego 48, 87-600 Lipno

załączając wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Dodatkowe informacje o zwrotach produktów znajdziesz w Regulaminie sklepu.

 

Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty z Twojego zamówienia, zwróć go/je zgodnie z procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.

Tak, istnieje możliwość domówienia! Najlepiej do nas zadzwonić (667 899 317) – dopiszemy do zamówienia brakujący sznurek/produkt i podeślemy mail z nową kwotą do zapłaty. To samo dotyczy wykreślenia jakiegoś produktu – nie ma z tym żadnego problemu 🙂

Tak. Skontaktuj się z nami –  najlepiej poprzez mail lub telefonicznie. Wówczas połączymy zamówienia, prześlemy wszystkie produkty w jednej paczce. Dzięki temu można zaoszczędzić na przesyłce.

Tak. Wysyłamy zamówienia na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Podczas składania zamówienia, wystarczy w formularzu z adresem wybrać odpowiedni kraj dostawy. Koszt przesyłki jest uzależniony od kraju wysyłki oraz wielkości paczki i jest naliczany automatycznie.

W razie zainteresowania wysyłką międzynarodową do kraju, którego obecnie nie ma w formularzu – skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami! Jeżeli tylko jest możliwość, tworzymy produkty indywidualnie, zgodnie z życzeniem klienta.

Tak, istnieje taka możliwość. Skontaktuj się z nami pod numerem: 667 899 317.

Wysyłamy zamówienia sprawnie, ale jeśli jest potrzeba pilnej wysyłki, to najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie – wtedy sprawdzimy co możemy jeszcze zrobić. 

Tak, mamy w ofercie przesyłki „za pobraniem”. Wystarczy wybrać odpowiednią formę wysyłki, składając zamówienia bezpośrednio w naszym sklepie internetowym.

Skontaktuj się z nami –  najlepiej poprzez mail lub telefonicznie.  Uzgodnimy formę dosłania brakującego produktu 🙂

Zamówienia anulujemy albo na wyraźne życzenie klienta, albo z powodu zbyt długiego oczekiwania na wpłatę (7 dni).

Pracujemy od 7:30 do 15:30 Od poniedziałku do piątku i to najlepsza pora na kontakt pod numerem +(48) 667 899 317 . W tym czasie pracuje cały zespół, działają systemy i jest pewność, że ktoś pomoże. Po tych godzinach lepiej skontaktować się z nami mailowo.