Zapoznaj się z listą najczęściej zadawanych odpowiedzi. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na intrygujące Ciebie pytanie, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI 🙂
Wystawiamy. Faktury Pro Forma również 🙂
Wysyłamy ekspresowo! Przy natychmiastowej płatności lub przesyłce pobraniowej zamówienia złożone do godziny 12:00 są wysyłane tego samego dnia (w dni robocze).
Oczywiście! Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, można zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeżeli chcesz zwrócić produkt/produkty z Twojego zamówienia, odeślij go do nas na adres:
Fabryka Sznurka, ul. Kardynała Wyszyńskiego 48, 87-600 Lipno
załączając wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Dodatkowe informacje o zwrotach produktów znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty z Twojego zamówienia, zwróć go/je zgodnie z procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Tak, istnieje możliwość domówienia! Najlepiej do nas zadzwonić (667 899 317) – dopiszemy do zamówienia brakujący sznurek/produkt i podeślemy mail z nową kwotą do zapłaty. To samo dotyczy wykreślenia jakiegoś produktu – nie ma z tym żadnego problemu 🙂
Tak. Skontaktuj się z nami – najlepiej poprzez mail lub telefonicznie. Wówczas połączymy zamówienia, prześlemy wszystkie produkty w jednej paczce. Dzięki temu można zaoszczędzić na przesyłce.
Tak. Wysyłamy zamówienia na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Podczas składania zamówienia, wystarczy w formularzu z adresem wybrać odpowiedni kraj dostawy. Koszt przesyłki jest uzależniony od kraju wysyłki oraz wielkości paczki i jest naliczany automatycznie.
W razie zainteresowania wysyłką międzynarodową do kraju, którego obecnie nie ma w formularzu – skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z nami! Jeżeli tylko jest możliwość, tworzymy produkty indywidualnie, zgodnie z życzeniem klienta.
Tak, istnieje taka możliwość. Skontaktuj się z nami pod numerem: 667 899 317.
Wysyłamy zamówienia sprawnie, ale jeśli jest potrzeba pilnej wysyłki, to najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie – wtedy sprawdzimy co możemy jeszcze zrobić.
Tak, mamy w ofercie przesyłki „za pobraniem”. Wystarczy wybrać odpowiednią formę wysyłki, składając zamówienia bezpośrednio w naszym sklepie internetowym.
Skontaktuj się z nami – najlepiej poprzez mail lub telefonicznie. Uzgodnimy formę dosłania brakującego produktu 🙂
Zamówienia anulujemy albo na wyraźne życzenie klienta, albo z powodu zbyt długiego oczekiwania na wpłatę (7 dni).
Pracujemy od 7:30 do 15:30 Od poniedziałku do piątku i to najlepsza pora na kontakt pod numerem +(48) 667 899 317 . W tym czasie pracuje cały zespół, działają systemy i jest pewność, że ktoś pomoże. Po tych godzinach lepiej skontaktować się z nami mailowo.